Witamy w Centrum Wsparcia GM System!

W tym artykule dowiesz się:

    Witaj w naszym Centrum Wsparcia!

    Jest nam ogromnie miło, że możemy Cię gościć w gronie użytkowników

    Stworzyliśmy ten serwis specjalnie dla Ciebie, abyś miał dostęp do:

    • artykułów, które pomogą Ci w Twojej pracy, 
    • plików instalacyjnych i aktualizacji, które zapewnią dostęp do najnowszych funkcji oprogramowania,
    • formularza zgłoszeń, który pozwoli Ci się skontaktować z nami w sprawach technicznych

    Zachęcamy Cię do zapoznania się z tym artykułem oraz filmem, abyś poznał szczegóły funkcjonowania Centrum Wsparcia GM System.

    Kto ma dostęp do Centrum Wsparcia GM System?

    Dostęp do Centrum Wsparcia mają wszyscy klienci GM System. Dostęp do zawartości serwisu zależny jest od:

    • posiadanego produktu (użytkowanego oprogramowania), np. jeśli posiadasz Solid Edge i NX CAM,  uzyskujesz dostęp do zasobów związanych z tymi produktami
    • ważności wsparcia technicznego, tzn. jeśli posiadasz aktywną opiekę techniczną uzyskujesz dostęp do większej ilości zasobów niż w przypadku jej braku,
    Kto i w jaki sposób może założyć konto w Centrum Wsparcia?

    Konto w Centrum Wsparcia mogą założyć klienci użytkujący oprogramowanie pozyskane od GM System. Nawet jeśli nie masz aktywnego wsparcia technicznego, znajdziesz tu pomocne treści.

    Aby założyć konto przejdź tutaj i kliknij w link Zarejestruj się.

    signin.jpg

    Wprowadź swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail - będzie on służył do logowania się do Centrum Wsparcia. 

    mceclip3.png

    Następnie kliknij przycisk Zarejestruj się. Zostaniesz poproszony o weryfikację konta - kliknij w link potwierdzający w otrzymanej wiadomości e-mail. 
    Po potwierdzeniu możesz zalogować się na swoje konto. Powinieneś automatycznie uzyskać dostęp do treści, w ramach zakupionych produktów. Jeśli jakiegoś produktu będzie brakować, bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia, w polu Produkt wybierając 'Dostęp do Centrum Wsparcia'.

    Dlaczego nie widzę żadnej zawartości lub jest jej bardzo mało?

    Zawartość Centrum Wsparcia zależna jest od posiadanych produktów, ważności opieki technicznej oraz tego, czy Twoje konto zostało powiązane z organizacją. Jeśli do rejestracji użyłeś adresu z innej domeny niż firmowa, nie zostaniesz rozpoznany jako pracownik danej firmy i tym samym nie otrzymasz dostępów do określonych produktów. Jeśli uważasz, że powinieneś mieć dostęp, bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia, w polu Produkt wybierając 'Dostęp do Centrum Wsparcia', a w polu Opis podaj do jakiej firmy powinieneś zostać dodany.

    Jak najlepiej wykorzystywać Centrum Wsparcia?

    W Centrum Wsparcia znajdziesz bazę wiedzy dotyczącą użytkowanego przez Ciebie oprogramowania.  Artykuły w niej zawarte tworzymy z myślą o maksymalnym skróceniu czasu znalezienia odpowiedzi na Twoje pytania. Jeśli więc masz jakieś pytanie lub problem związany z oprogramowaniem, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do skorzystania z wyszukiwarki widocznej na stronie głównej:

    mceclip0.png

    Jeżeli nie uzyskasz odpowiedzi na swoje pytanie, śmiało prześlij je do nas korzystając formularza dostępnego na stronie głównej.

    Jak tworzyć zgłoszenia w Centrum Wsparcia?

    Tworząc zgłoszenie podaj dane, które ułatwią nam zrozumienie specyfiki Twojego zapytania oraz kontakt z Tobą:

    • W polu DW (opcjonalnie) możesz wprowadzić opcjonalnie adresy e-mail osób, które staną się obserwatorami zgłoszenia.
    • W polu Nr telefonu podaj numer kontaktowy do odpowiedniej osoby, z którą - w razie potrzeby - skontaktujemy się w celu realizacji zgłoszenia.

      mceclip0.png

    • W polu Produkt wybierz dokładnie oprogramowanie, którego dotyczy zgłoszenie - w ten sposób od razu trafi do odpowiedniej grupy konsultantów. Jeśli wybierzesz produkt, dla którego nie masz aktywnego wsparcia technicznego, zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte. Jeśli wybierzesz produkt pojawi się dodatkowe pole Sold-To.
    • W polu Sold-To wprowadź odpowiedni numer, który dotyczy użytkowanego oprogramowania. Ułatwi nam dokładną identyfikację Twojej licencji i usprawni realizację zgłoszenia. Tutaj możesz dowiedzieć się gdzie znajdziesz numer Sold-To.

      mceclip1.png
    • W polu Temat wpisz precyzyjnie temat zgłoszenia. W efekcie otrzymasz propozycje artykułów, w których możesz szybko znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

      mceclip2.png

      Jeśli żaden z proponowanych artykułów nie jest dla Ciebie pomocny, przejdź dalej.

    • W polu Opis wprowadź szczegóły dotyczące Twojego zapytania, np. dokładną wersję oprogramowania, którego dotyczy zgłoszenie czy kroki potrzebne do uzyskania opisywanego zdarzenia. Im bardziej precyzyjny opis, tym szybszy czas realizacji zgłoszenia.
    • W polu Załączniki możesz opcjonalnie dodać pliki, które ułatwią identyfikację zagadnienia, np. pliki projektowe, plik licencji, pliki dziennika wygenerowane z oprogramowania, itp. Jednocześnie możesz dołączyć wiele plików o rozmiarze do 50 MB każdy. Jeśli chcesz dołączyć większy plik, poinformuj nas o tym w zgłoszeniu lub skorzystaj z innej metody transferu.

     

    Czy ten artykuł był pomocny?
    Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

    Komentarze

    Komentarze: 0

    Zaloguj się, aby dodać komentarz.