W tym artykule dowiesz się:
Co to jest Siemens Support Center (w skrócie SSC)?
Siemens Support Center (w skrócie SSC), czyli Centrum Wsparcia Siemens to portal, w którym użytkownicy oprogramowania Siemens mają dostęp do:
- plików instalacyjnych oprogramowania,
- aktualizacji, dodatków i rozszerzeń oprogramowania,
- pełnej dokumentacji technicznej produktów,
- bazy rozwiązań problemów.
Konto w SSC nie jest obowiązkowe, ale zaleca się jego posiadanie.
Konto możesz założyć 'od podstaw', choć do zalogowania się w SSC możesz także użyć istniejącego konta Siemens GTAC, Steve Portal, Mentor Support Center lub konta założonego uprzednio w celu dostępu do webinarium Siemens, ew. na potrzeby dostępu do wersji trial oprogramowania, np. NX.
Jak założyć konto w Siemens Support Center?
- Przejdź na stronę https://support.sw.siemens.com/pl-PL/ i kliknij przycisk Sign In.
- Wybierz przycisk Utwórz konto.
- Wprowadź wymagane w formularzu dane.
- Na podany w formularzu adres poczty zostanie wysłany mail w celu jego weryfikacji (w razie braku wiadomości sprawdź folder Spam / Niechciane). UWAGA! Na ten moment jeszcze nie klikaj przycisku Kontynuuj.
- W otrzymanej wiadomości wybierz przycisk Sprawdź adres e-mail w celu weryfikacji.
- Po potwierdzeniu adres wybierz przycisk Kontynuuj.
-
Zostaniesz poproszony o wprowadzenie (odpowiednio) Sold-to oraz WebKey Access Code.
Dane te znajdziesz w swojej licencji. Pamiętaj, że informacje te muszę być pobrane z najnowszego pliku licencji, który posiada aktywną opiekę techniczną. Jeżeli formularz odrzuca wprowadzane przez Ciebie wartości, najprawdopodobniej pobierasz je ze starszego pliku licencji, licencji tymczasowej, licencji bez aktywnej opieki technicznej lub nieaktywowanej jeszcze licencji. W celu otrzymania najnowszego pliku licencji utwórz zgłoszenie w Centrum Wsparcia. W treści zgłoszenia podaj numer Sold-to licencji, którą chcesz otrzymać. - W kolejnym kroku wprowadź wymagane w formularzu dane oraz kliknij na przycisk Zarejestruj się.
- Twoje konto zostało utworzone. Aby z niego korzystać musisz poczekać na jego przetworzenie. Zostaniesz poinformowany o tym fakcie w osobnej wiadomości.
- Po otrzymaniu ww. wiadomości wróć na stronę https://support.sw.siemens.com/pl-PL/ , by zalogować się do Twojego nowo utworzonego konta.
Jak dodać kolejną licencję do swojego konta?
Jeżeli posiadasz więcej niż jedną licencję z aktywną opieką, możesz dodać znajdujące się w niej produkty do swojego konta WebKey. Dzięki temu otrzymasz dostęp do zasobów przeznaczonych dla oprogramowania znajdującego się w kolejnej licencji.
Wyjaśnienie: jeżeli licencja, na postawie której zostało stworzone konto zawiera stanowiska Solid Edge, Twoje konto posiada dostęp do materiałów przeznaczonych dla Solid Edge. W przypadku gdy druga licencja zawiera oprogramowanie NX, dodanie tej licencji do Twojego konta odblokuje możliwość dostępu do materiałów przeznaczonych dla oprogramowania NX.
Aby dodać kolejna licencję do konta WebKey przejdź na stronę (może być wymagane zalogowanie się do Twojego konta) https://account.sw.siemens.com/sites/join i wprowadź wymagane dane, z najnowszej licencji (Sold-to oraz WebKey Access Code).
Pamiętaj, że informacje te muszę być pobrane z najnowszego pliku licencji, który posiada aktywną opiekę techniczną. Jeżeli formularz odrzuca wprowadzane przez Ciebie wartości, najprawdopodobniej pobierasz je ze starszego pliku licencji, licencji tymczasowej, licencji bez aktywnej opieki technicznej lub nie aktywowanej jeszcze licencji. W celu otrzymania najnowszego pliku licencji utwórz zgłoszenie w Centrum Wsparcia. W treści zgłoszenia podaj numer Sold-to licencji, którą chcesz otrzymać.
Komentarze
formularz do tworzenia konta wymaga amerykańskiego formatu numeru telefonu (10-12 znaków po kierunkowym). Jako, że zgłoszenie sprawdza z pewne człowiek, to wprowadzenie na końcu znaku, nie mającego prawa znaleźć się w numerze telefonu omija to niedopatrzenie i formularz przechodzi.
Dziękuję za komentarz.
Ten formularz jest globalny dla wszystkich użytkowników i nie mamy możliwości bezpośredniego wprowadzenia zmian. Prześlemy Pańską uwagę do administratora Siemens Support Center.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.